تویین موشن

نرم افزار Twinmotion 2021

Twinmotion 2021.1 امکانات جدید قدرتمندی را برای ایجاد ، توسعه و ارائه تجسم شما فراهم می کند.

ویژگی های کلیدی جدید

با یک افزونه جدید برای Unreal Engine ، تجسمات خود را به مرحله بعدی برسانید که به شما امکان می دهد پروژه های Twinmotion را به ویرایشگر Unreal وارد کنید. با استفاده از این pipeline گسترده ، یک معمار می تواند ایده های اولیه مفهومی – مانند نشان دادن بصری نوع مواد ، نور ، زمینه و سایر عناصر پروژه – را در Twinmotion برقرار کند ، و سپس پروژه را برای تصفیه بیشتر در موتور Unreal به یک متخصص تجسم منتقل می کند ، از جمله نورپردازی دقیق و سناریوهای متریال ، خروجی های تجسم با کیفیت بالاتر ، انیمیشن ها و سایر رفتارهای پیشرفته.

دسترسی زودرس Cloud با دسترسی زودهنگام به سرویس جدید ارائه دهنده Twinmotion Presenter ، پروژه های خود را با هر ذینفع در هر جای دنیا به اشتراک بگذارید. فقط با یک رایانه دسکتاپ Windows یا macOS و یک مرورگر وب ، کاربران می توانند یک فایل Presenter را که در GPU پیشرفته در فضای Cloud اجرا می شود مشاهده و با آنها تعامل برقرار کنند – این سرویس را برای به اشتراک گذاشتن کار برای بررسی با مشتری در مکان های از راه دور ایده آل می کند ، یا با همکاران در شرایط فعلی کار از خانه.

توجه: این ویژگی به صورت تدریجی در حال پخش است و در حال حاضر به طور کامل برای مجوزهای تجاری کامل در دسترس است. ما پیش بینی می کنیم که در آینده آن را در دسترس همه کاربران قرار دهیم.

ما برای جستجوی آسان و دسترسی مستقیم به پروژه های Twinmotion شما ، مجموعه های دارایی سه بعدی Quixel Megascans و Surface را در کتابخانه دارایی Twinmotion ادغام کرده ایم. دارایی های سه بعدی شامل هزاران شی با کیفیت بالا هستند که می توانید برای پر کردن صحنه خود در دسته هایی مانند ساختمان ، غذا ، صنایع و طبیعت استفاده کنید ، در حالی که Surfaces مجموعه گسترده ای از مواد با کیفیت بالا را پوشش می دهد ، از پوست گرفته تا آجر و از سنگ مرمر به فلز دارایی ها تا زمان بارگیری در فضای Cloud برای استفاده ذخیره می شوند.

سایر ویژگی های جدید

ما در حال اضافه کردن قابلیت Datasmith Direct Link هستیم که برای پشتیبانی از ارتباطات بین چندین منبع و چند مقصد به طور همزمان در حال توسعه است. در این نسخه ، پشتیبانی از Revit اضافه شده است ، شما را قادر می سازد چندین پرونده Revit را که نمایانگر مراحل یا جنبه های مختلف پروژه هستند – مانند طرح های منظره ، بافت شهری ، نماها و فضای داخلی – با به روزرسانی های لینک مستقیم جمع کنید. در نسخه های آینده ، شما می توانید فایل ها را از منابع مختلف مانند Revit و Rhino جمع آوری کنید ، در حالی که قابلیت لینک مستقیم با هر یک را حفظ می کنید.

درختان، انسان ها و مبلمان جديد

140 دارایی جدید به کتابخانه دارایی Twinmotion اضافه کرده ایم ، از جمله 20 درخت جدید ژاپنی و آمریکایی ، 60 دارایی مبلمان برای جمعیت ورزشگاه ها و مناطق تمرینی خیابانی و 60 انسان جدید آماده كه برای راحتی پروژه های خود گسترش می دهیم.

پیشرفت های روشنایی

ما چندین تغییر داخلی کوچک در پیش فرض و حداقل / حداکثر شدت در ویژگی های مختلف نورپردازی ایجاد کرده ایم ، از جمله خورشید ، ماه ، چراغ های مصنوعی ، ذرات ، نئون های خودرو ، چراغ های خیابان و مواد گسیل کننده. ما همچنین تنظیمات نوردهی خودکار و تنظیمات Bloom را تنظیم کرده و انتقال روان تری از روز و شب انجام داده ایم.

سبک های غیر واقعی ارائه

به سرعت و به راحتی بین سبک های مختلف ارائه غیر واقعی – خط پنهان ، خط پنهان سایه دار ، مدل چوب ، مدل فلزی ، مدل سفید (رندر رس) و مواد پیش فرض – جابجا شوید تا بتوانید روی جنبه های خاصی از طراحی مانند نور یا فرم تمرکز کنید ، یا برای نشان دادن یک سبک دستی ترسیم شده فنی تر. منوی جدید هم در حالت تمام صفحه و هم در ارائه دهنده در دسترس است.

مرحله بندی در ارائه دهنده

اکنون امکان افزودن مرحله به مرحله در پرونده های ارائه دهنده وجود دارد که به شما امکان می دهد مراحل مختلف برنامه ساخت پروژه خود را از راه دور به صورت متوالی ارائه دهید. مرحله بندی را می توان از هر موقعیت دوربین بازی کرد.

رنگ روی گیاهان

ما توانایی تغییر رنگ کلی تنه و برگهای گیاهان را نیز ایجاد کرده ایم و حفظ سازگاری بصری با سایر عناصر صحنه را آسان تر کرده است.

پیشرفت های UI / UX

ما تعدادی پیشرفت UI / UX برای کمک به کاربران جدید در افزایش سرعت حتی بیشتر کرده ایم ، از جمله یک صفحه Header جدید که یک راهنمای هدایت است و یک دکمه برای صادرات مستقیم پروژه فعلی به Presenter Cloud.

گزینه آزمایشی رایگان ‏Twinmotion 2021 برای کسانی که مایل به ارزیابی ویژگی های جدید قبل از خرید هستند و نسخه آموزشی رایگان برای دانش آموزان و معلمان وجود دارد.

pipeline جديد Twinmotion را به Unreal Engine متصل می کند.

با استفاده از pipeline ، یک معمار می تواند ایده های اولیه مفهومی – مانند نشان دادن بصری نوع مواد ، نور ، زمینه و سایر عناصر پروژه – را در Twinmotion برقرار کند، و سپس پروژه را برای اصلاح بیشتر در موتور Unreal به یک متخصص تجسم منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *