برچسب ها: آنریل انجین, تری دی مکس, خروجی FBX
- این موضوع 1 پاسخ، 2 کاربر را دارد و آخرین بار در 7 ماه، 3 هفته پیش بدست محمد امان زادگان بهروزرسانی شده است.
-
مارس 13, 2024 در 9:09 ب.ظ #14063هومن یزدان پناه مشارکت کننده
سلام
ما روی مدل برای بازی کار میکنیم که در 3ds Max 17 مدلسازی رو انجام میدیم و برای Unreal Engine 4 (UE4) خروجی میگیرم.
همیشه با یه خطای عجیب مواجه میشم اینکه مدل دارای چرخشهای عجیبی است. این مدل در نمای 3ds Max کاملاً به پشت خوابیده اما زمانی که اون رو در FBX اتودسک (یا زمانی که آن را به UE4 وارد میکنیم) مشاهده میکنم، همچنان با چرخش دقیقا 80 درجهای مدل مواجه میشم؛ یا اینکه مدل 180 درجه چرخیده، بنابر این کاملاً معکوس شده
من کاملاً مطمئن هستم که این یک باگ است، زیرا تمام تنظیمات را در خروجیدهنده FBX امتحان کردیم به دنبال راه حل های مختلف هم گشتم و همچنین تبدیل محور Z یا Y را در بخش خروجی FBX امتحان کردیم و باز هم نشد ،اگه راهکاری دارید لطفا برام بنویسید.به نظرتون در ورژن های جدید مکس یا آنریل 5 حل شده؟
-
مارس 13, 2024 در 9:15 ب.ظ #14067محمد امان زادگان مدیرکل
سلام
در بخش transform گزینه resetXform رو بزنید و حتما pivot رو به مبدا منتقل کنید.
- برای پاسخ دادن به این موضوع باید وارد سیستم شوید.
دکتر سی جی
به دکتر سی جی خوش آمدید، پلتفرمی برای ارتباط با دنیای اجتماعی و حرفه ای